Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2022

 

Από την παρουσίαση των «Αποτυπωμάτων» μου, στην Ηλιούπολη

Ήταν όλα πολύ όμορφα! Αισθάνομαι πραγματικά ευτυχής για την προσέλευση του κόσμου, περίπου εκατό φίλοι και συνοδοιπόροι ήταν εκεί, ευχαριστώ για όλα τα ζεστά λόγια, τις αγκαλιές και την θερμή υποδοχή των αποτυπωμάτων μου. Ευχαριστώ όλους όσους ήταν εκεί, αλλά και αυτούς που λόγω ανωτέρας βίας δεν τα κατάφεραν. Ευχαριστώ για τις τρυφερές εκπλήξεις, μιας συμμαθήτριας, που είχα άπειρα χρόνια να δω, καθώς και μιας πολύ παλιάς μου μαθήτριας που είχα επίσης πάρα, μα πάρα πολλά χρόνια να δω και που τα δάκρυα των καστανών νεανικών ματιών της μου προκάλεσαν συναισθηματικές μαρμαρυγές. Ευχαριστώ τις εκδόσεις Ταξιδευτής, τη Σόφη από το βιβλιοπωλείο Απρόβλεπτο, την Έμμυ Χριστούλα και τον Αλέξανδρο Σχισμένο που μίλησαν τόσο θερμά για το βιβλίο. Την Χρυσή Βιδαλάκη και την παλιά μου μαθήτρια Εύα Ξεζωνάκη που διάβασαν τόσο όμορφα! Και τους παλιούς μου μαθητές, την Άννα Μπλούνα, την Δέσποινα Αντωνέλου, την Φωτεινή Βουβέλλη και τον Φώτη Σαλταπίδα που στόλισαν μουσικά την παρουσίαση. Όμορφο πράγμα να βιώνεις τόση αγάπη, τόση έγνοια και υποστήριξη και αναγνώριση.

Υ/γ: ευχαριστώ πάρα πολύ τη Μάνια Παπαδημητρίου, τον Λεωνίδα Κακούρη και τον Νίκο Γραικό για τα υπέροχα μηνύματά τους, μέσω του video.















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου